Subject: Õppus Põhja-Pärnumaal 24.-25. augustil
From: <[email-masked]>
To: Põhja-Pärnumaa Vallavalitsus <[email-masked]>,PPA Lääne <[email-masked]>,PÄA Lääne <[email-masked]>,Häirekeskus <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Aug 2024 13:46:27 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Saadan teate eeloleval nädalavahetusel toimuva õppuse kohta.

Tegu on suhteliselt väikese harjutusega, mis jääb kitsale maa-alale. Palume 
võimalusel Halinga kogukonnagruppides infot jagada (lisatud fail avalikuks 
teavituseks).

Aitäh!

Tervitades

Karmen Vesselov

KL Pärnumaa maleva

teavituse ja tsiviil-sõjalise koostöö spetsialist

Tel. 53009256 / 79547

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.